Живопис
Живопис це вміння працювати з кольором. Створюючи на полотні кольорові емоції та почуття, ми створюємо найсильнішу емоційну систему творчих рішень. Тоном і кольором у живописі ви зможете виявляти формоутворення та передавати реалістичність матеріалу та створювати тривимірний простір.
Якщо ви хочете навчитися працювати фарбами та вивчити живопис, вам потрібно отримати базові академічні знання з живопису. Всебічна академічна підготовка з вивчення живопису включає придбання базових навичок у галузі письма станкового реалістичного живопису, даний вид вивчення живопису є академічною основою класичного вивчення. Основою вивчення академічного живопису будується вивчення роботи з натури, усе це має відбуватися під керівництвом досвідченого викладача у творчій майстерні.
У мистецтві існує різні види живопису та технік: акварельна, олійна, акрилова, гуашева і т.д. Різна мальовнича техніка має свої колірні та технологічні відмінності і залежить від переліку матеріалів, що застосовуються. Ми навчимо вас у наступних напрямках:
Акварельна техніка важкий та різноманітний матеріал, фарби розводяться водою, працюють акварельними фарбами як по похилій площині, так і по горизонтальній. Акварельна техніка у живописі потребує дуже великої точності. Дуже складно щось виправити, а часом навіть неможливо. У роботі акварельними фарбами учневі слід враховувати насиченість фарби після остаточного висихання роботи. Працюючи акварельними фарбами, той, хто навчається, повинен брати із запасом їх щільність і інтенсивність при зображенні свого мальовничого рішення.
В академічній системі акварельного живопису існує два методи - одношаровий та багатошаровий. Одношаровий метод називається "Алла пріма". Даний метод листа дозволяє взяти дуже потужне і насичене колірне рішення вашої картини, і протягом одного підходу створити емоційне та психологічне враження від об`єкта, що малюється.
Виконуючи академічну роботу у цій методиці від учня потрібно дуже точне і важливе побудова кольору, формувати колір з урахуванням форми, середовища проживання і реалістичної передачі предмета. Дуже важливо, особливо на початковій стадії навчання аквареллю виконувати учневі швидкі етюди невеликого розміру, використовуючи техніку "Алла прима".
Багатошаровий метод роботи аквареллю дозволяє учню планомірно формувати формоутворення та середовище та спираючись на закони малювання методично та планомірно опрацьовувати форму та середовище зображуваного об`єкта.
Живопис гуашшю. Гуашеві фарби виникли в середні віки і є різновидом акварелі. Гуашеві фарби є не прозорим та криючим мальовничим матеріалом. Основою роботи гуашевими фарбами є папір чи картон. У роботі гуашшю художник застосовує м`які синтетичні пензлі. Фарби розводяться водою, ретельно перемішуючи.
Працюючи з гуашшю учень повинен наносити її тонким рівним шаром і м`яко вписувати одну пляму в іншу. Висихаючи гуаш змінює початковий колір і тон, отже під час роботи гуашшю треба враховувати її специфічні властивості поведінки матеріалу.
Олійний живопис. У роботі олійного живопису існує два методи роботи – одношаровий (Алла Пріма) та багатошаровий. У роботі з олійним живописом учень повинен навчитися правильно та технологічно освоїти методику олійного живопису та виконувати правильно всі етапи проведення роботи.
Першим етапом є пропис усієї картинної площини з подальшим уточненням тональних та колірних відносин, з подальшою деталізацією предметів, форми та тональних відносин. Під час детального опрацювання форми предметів, що малюються, учень повинен враховувати форму по відношенню до глобального джерела світла, і моделювати форму з урахуванням цих факторів. Учень повинен знати, що об`єкт, що малюється, фарбами пастозно сприймається ближче, ніж предмет, написаний лесировочно, тобто тонким шаром.
Працювати в живописі маслом можна лише по сирій поверхні або повністю висохлому шару. У процесі ведення роботи учневі не потрібно заважати більше трьох фарб. Використання дуже великої кількості кольорів у сумішах веде до чорноти та сірості у мальовничій роботі. Живопис дозволяє створити емоційне свіже колірне рішення і досягти творчої самореалізації.
Акриловий живопис. Основою для акрилового живопису може бути полотно, картон, дерево, папір. Акрилові фарби мають широкий спектр передачі кольорів. Акрилові фарби швидко висихають і це дозволяє дуже оперативно і швидко домагатися дуже незвичайних та творчих рішень протягом дуже короткого проміжку часу. Акрилові фарби розводяться водою і швидко висихають, їх можна наносити як лісувально, так і пастозно.
Основна мета нашої студії малювання є отримання методичних, теоретичних та практичних знань у галузі живопису та живописних технологічних процесів. Учень повинен практично вивчити та здобути професійні навички в галузі образотворчого мистецтва для досягнення творчої самореалізації.
Вивчення живопису у м. Дніпр побудовано на освоєнні практичних навичок у виконанні натюрмортів, портретів, пейзажів та жанрових картин. У процесі вивчення живопису у м. Дніпропетровськ учень всебічно опанує формоутворення, рух, кольоропередачу, матеріальність та вміння будувати тривимірне середовище.
Освоюючи живописно - пластичні методи ведення роботи учень розвиває здатність дуже швидко висловлювати свої емоції та почуття під час своєї творчої роботи. Приходьте до нас у студію живопису та опановуйте різноманітність вище перерахованих матеріалів.