Малюнок
Малюнок – це фундамент усієї образотворчої сфери творчості та мистецтва. Вміння малювати є найважливішим етапом у освоєнні образотворчих засобів передачі. Наша мета навчити академічному малюнку всіх бажаючих учнів та навчити принципам роботи академічного малювання на площині, що зображується.
Ізостудія академічного малювання у Дніпрі пропонує Вам освоїти реалістичний академічний малюнок простим олівцем із графітним стрижнем. У нашій художній майстерні малювання ми навчимо Вас на початковому етапі лінійно-конструктивного малюнку та вільно володіти світлотіньовими тональними відносинами. Вивчаючи лінійно-конструктивний малюнок Ви навчитеся передавати характер форми натюрморту гіпсової голови, портрета живої людини або пейзажу.
Ми навчимо Вас лінійно-конструктивному малюнку і Ви зрозумієте як працює форма і за рахунок яких характерних законів будується середовище, що малюється. Ми навчимо Вас лінійної та повітряної перспективи. При побудові натюрморту Ви зможете лінією передавати простір і у Вас розвинеться аналітичне мислення.
Ви будете бачити загальні форми і абстраговано уникати деталей. На початковому етапі Ви вивчите побудову геометричних побутових предметів у натюрморті та навчитеся світлотіньовому відображенню форми предметів.
Наступним етапом буде освоєння світлотіньового малюнка та більш поглиблене вивчення формоутворення об`єктів. Ви зможете більш точно і детально передавати матеріальність натюрморту, що малюється.
Наступним етапом навчання малюванню нашій школі є освоєння тонального рисунка. Вивчаючи тональний малюнок Ви навчитеся розбирати форму предметів з урахуванням їх тонального освітлення та передавати їх повітряні та матеріальні характеристики. У тональному малюнку Ви комплексно вивчите закони розуміння середовища та його побудови.
Новим якісним етапом є освоєння малюнка гіпсових орнаментів. Це дуже важливий момент навчання, який є важливим етапом переходу малюнка гіпсових античних голів. Малюючи гіпсові елементи Ви зможете будувати їх у перспективі та здійснювати більш нюансне ліплення тональними відносинами, що дозволить Вам точніше передавати середовище та будувати тривимірний простір.
Ви навчитеся вибудовувати глибокі аналітичні конструктивні зв`язки та будувати гіпсові об`єкти без виміру графітним олівцем. Малюючи гіпсові елементи учень навчитися передавати різноманітні нюанси і будувати принципові контрасти в орнаментах.
Малюнок черепа та анатомічної голови Гудона є найважливішим етапом до переходу вивчення голови людини у різних ракурсах. Завдання при малюнку черепа та анатомічної голови це вивчення анатомії та вміння конструктивно зрозуміти побудову формоутворення людської голови.
Для повнішого знання у розумінні ведення малюнка людської голови учень виконує малюнки носа, губ, очі та вуха. Вивчаючи елементи людської голови, той, хто навчається, закріплює свої знання і створює фундамент для переходу на більш високий рівень образотворчих робіт.
Малюючи гіпсові голови учень навчається лінійно-конструктивної побудови та тонального опрацювання гіпсової голови. Обробка форми гіпсової голови ведеться з розумінням її конструктивної побудови та створення тривимірного середовища.
Після освоєння малюнка гіпсової голови учень нашої студії студії переходить на вивчення анатомічного малюнка фігури Гудона. Основне завдання це розмістити гіпсову фігуру грамотно на площині, що малюється. Учень навчиться передавати пропорції та рух. А також проведе детальний аналіз конструкції та анатомічних особливостей побудови форми.
Дане завдання учень може виконувати без навколишнього фону, що дає можливість більш детально звернути свою увагу на гіпсову фігуру. Вивчення малюнка анатомічної фігури дозволяє дуже точно та детально вивчити форму людського тіла та м`язів у русі. У процесі ведення малюнка анатомічної фігури учень навчиться передавати рухи та грамотно характеризувати конструктивні та анатомічні особливості м`язів.
Вивчення тематичної постановки малюнку дає можливість розкрити образ рисуемой фігури. Дуже важливо вибрати найбільш характерну точку зору та продумати створення тривимірного оточення фігури. У академічному малюнку постаті учневі потрібно передати характері образ людини.
Характер руху академічної постановки має бути фактурним та цікавим. У процесі ведення академічного малюнка учень має знайти грамотне, композиційне та пластичне рішення малюнка людини. При компонуванні фігури в аркуші повинна домінувати фігура людини, але важливо ув`язати весь характер навколишнього інтер`єру та знайти взаємозв`язок між людиною та тривимірним середовищем інтер`єру.
Вивчаючи академічний малюнок одягненої постаті людини учень нашої студії студії повинен розібрати і знайти великі анатомічні та характерні форми, а також навчитися передавати складки одягу, що знаходиться на людині. Дуже важливо малювати не складочки на людині, а відчути форму фігури і сам одяг, н